Jak szybko schudnąć przed sylwestrem? Z nami zrobisz to w trzy dni!

Noc sylwestrowa jest tą, w czasie której nasz wygląd nie powinien budzić żadnych zastrzeżeń. Niestety, bardzo często mamy powody do niezadowolenia, w czasie świąt trudno bowiem o umiarkowanie w jedzeniu i piciu. Na szczęście, w czasie trzech dni poprzedzających sylwestrową zabawę można schudnąć i zyskać powabny wygląd. Pierwszy dzień rozpocznijmy od połowy szklanki bogatych w błonnik namoczonych płatków owsianych z połową szklanki chudego mleka i dwoma łyżkami suszonych jabłek i bananów. Filiżanka kawy powinna zaspokoić nasze pragnienie.

Na drugie śniadanie zjedzmy kubek twarożku, dobrym rozwiązaniem będzie przy tym sok z jednej pomarańczy. Lekki obiad można zrobić z gotowanego chudego mięsa z kurczaka lub indyka w połączeniu z połową szklanki kaszy jęczmiennej. Znakomitą surówką powinna okazać się sałata z sosem winegret zwłaszcza, że możemy zjeść dowolną jej ilość. Podwieczorek to pół banana w połączeniu z kubkiem jogurtu naturalnego, na kolację zaś czekać na nas będą płatki owsiane (pół szklanki) z otrębami w połączeniu ze startym kwaśnym jabłkiem i odrobiną cynamonu.

jak zrzucić kilogramy przed sylwestremDrugi dzień warto rozpocząć od niesłodzonych płatków zbożowych z jogurtem naturalnym i suszonymi śliwkami z łyżką sproszkowanych nasion lnu. Do picia najlepsza będzie zielona herbata. Na drugie śniadanie zjedzmy ćwierć świeżego ananasa, a na obiad barszcz czerwony z jajkiem. Drugim daniem niech będzie risotto z czterech łyżek zdrowego brązowego ryżu, niewielkiej ilości mielonej wołowiny, paseczków papryki i odrobiny chili. Zamiast klasycznego podwieczorku wypijmy szklankę sosu z pomarańczy, a na kolację powinna oczekiwać nas sałatka z piersi kurczaka, suszonej żurawiny (nie więcej niż łyżka) i siemienia lnianego.

Trzeci dzień sylwestrowej diety nazywany jest jogurtowym i otwiera go smaczne Muesli z suszonymi owocami i rodzynkami w połączeniu z kubeczkiem jogurtu. Dobrym rozwiązaniem jest też kawa, choć nie warto jej słodzić. Drugie śniadanie to znakomita sałatka owocowa z jabłek, kiwi i pomarańczy. I do niej można z powodzeniem dodać otręby pszenne. Na obiad zjedzmy pierś z kurczaka z makaronem al dente oraz sałatą, a na podwieczorek – pieczone jabłko z cynamonem. Na kolację warto spróbować wędzonej ryby w połączeniu z sałatką z pomidora oraz cebuli.

O serwisie

Jeżeli szukasz pomysłów i inspiracji dotyczących podróży, turystyki, szkoleń czy imprez - idealnie trafiłeś! Zapraszamy do dalszej lektury!

Kontakt

ul. Józefa Piłsudskiego 12, 34-520 Kraków

667-814-657

kontakt@zalasem.pl

Galeria